Jaunumi
Skolotāju sarunu telpa
“Skolotāju sarunu telpa”
1+3 sarunu vakari
Piedāvājam sarunu ciklu ar koučinga un supervīzijas elementiem par lietām, kas palikušas neizrunātas pēc mācību gada noslēguma.
Par ko runāsim? Mums, skolotājiem, ir līdzīgas problēmas un neatbildētie jautājumi. Satiksimies skolotāju atbalsta grupas sarunās, lai ieklausītos citos un sadzirdētu sevi.
Sarunām piedāvātās tēmas: Vai pārmaiņas vienmēr ved krīzē? Ko es nezinu un nesaprotu? Manas profesionālās dzīves komforts un diskomforts. Kā pārvarēt bailes no patiesām pārmaiņām? Mana komforta zona – vai esmu gatavs spert soli un uzdrīkstēties?
Kad un kur tiksimies?
Pirmā (bezmaksas) tikšanās 4.jūnijā – “Gribu atpakaļ komforta zonā!”
Laiks: 17.00 – 18.15
Vieta: tiešsaistes platforma ZOOM
Nākamās tikšanās reizes:
Otrā tikšanās:11.jūnijs
Trešā tikšanās:18.jūnijs
Ceturtā tikšanās: 29.jūnijs
Laiks: 17.00 – 18.15
Vieta: tiešsaistes platforma ZOOM
Dalībnieku skaits grupā: 10 dalībnieki
Sarunas virzītāji:
Ieva Kalniņa, skolotāja, Mūžizglītības un kultūras institūta “Vitae” lektore, FranklinCovey skolu tīkla „Līderis manī” metodiķe un trenere Latvijā
Aivars Dresmanis, Mūžizglītības un kultūras institūta “Vitae” lektors, ideālists, treneris un koučs
Pirmā tikšanās: bez maksas.
Samaksa par katru nākamo tikšanās reizi: 10 euro
Samaksa par piedalīšanos visās sarunās: 20 euro
Pieteikšanās:
- sarunu vakars: https://forms.gle/5CpubVFdvMdhXYcSA
- sarunu vakars: https://forms.gle/e7D4hzBhVXq3ZpZ6A
- sarunu vakars: https://forms.gle/bsibRQcQSeyvM9jcA
- sarunu vakars: https://forms.gle/hmc9fM4kGY2RgG1M7
Reģistrācija VISĀM nodarbībām: https://forms.gle/kxLXiPrhT3z6t8wa7
Piekļuves informācija nodarbībai Zoom platformā Jums tiks nosūtīta uz e-pastu pēc apmaksas saņemšanas.
Maksājumu lūdzam veikt ar bankas pārskaitījumu.
Rekvizīti:
Mūžizglītības un kultūras institūts “Vitae”
Reģ.Nr.: 40008245551
Konta Nr: LV84HABA0551044487167
Maksājuma uzdevumā OBLIGĀTI norādīt dalībnieka vārdu, uzvārdu un NODARBĪBAS KODU:
Otrā tikšanās:11.jūnijs – KODS: TELPA 2
Trešā tikšanās:18.jūnijs – KODS: TELPA 3
Ceturtā tikšanās: 29.jūnijs – KODS: TELPA 4
Samaksa par – KODS: KOMPLEKTS 2
Maksājuma uzdevuma piemērs: JĀNIS BĒRZIŅŠ, KOMPLEKTS 2
Ieva Kalniņa
Skolotāja, Mūžizglītības un kultūras institūta “Vitae” lektore, FranklinCovey skolu tīkla „Līderis manī” metodiķe un trenere Latvijā
Esmu skolotāja. Arī mans dienas un darba ritms pēdējo mēnešu laikā kļuvis trauksmaināks. Ar mainīgām sekmēm mēģinu ievērot dienas režīmu. Fiziski varu izslēgt datoru un aiziet no iekārtotās darba vietas, taču daudz grūtāk ir emocionāli attālināties no darba ritma. Es nevaru aiziet mājās, uz savu komforta zonu. Es esmu mājās, bet vai savā komforta zonā?
Frāze “Iziešana no komforta zonas” tagad ieguvusi reālus apveidus. Strauji nomainot darba vidi un ritumu, profesionālā ziņā skolotāji atrodas ārpus ierastās un salīdzinoši prognozējamās darba dienas.
Sarunas ar skolotājiem atklāj neatbildamu jautājumu gūzmu. Uz visu ir rodama atbilde, ja vien jautājums ir precīzi noformulēts un tiek uzdots pareizajam cilvēkam. Satiksimies, lai pārrunātu to, kas skolotājam var sakrāties uz sirds. Bet vai es esmu tikai skolotāja?
Sarunas par emocionālo komforta zonu un tās paplašināšanu. Nav liela māksla iziet no komforta zonas. Māksla ir to paplašināt. Kā to izdarīt?
Par to runāsim, kad satiksimies. Arī Tev noteikti ir situācijas, sajūtas un piedzīvojumi, kurus gribi pārrunāt. Kāds ir sarunu mērķis? Tas, ko pedagogi sen ir pelnījuši – dzīve un darbs emocionālā komforta zonā. Viss pārējais, ko iegūsi, jau būs pievienotā vērtība.
Aivars Dresmanis
Mūžizglītības un kultūras institūta “Vitae” lektors, ideālists, treneris un koučs
Ja kaķi mācētu izjautāt savus saimniekus, psihoterapeiti un psihoanalītiķi paliktu bez darba. Kad strādāju ar klientiem, es līdzinos vienam tādam kaķim, kurš klausās un jautā. Klausīties un uzdot jautājumus ir instrumenti, ar kuriem ikdienā strādāju, lai palīdzētu saviem klientiem iedziļināties sevī, meklēt resursus un rast risinājumus. Dziļi un saturīgi jautājumi palīdz vadīt sarunas un neapmaldīties daudzo domu plūdumā, ļaujot katram sarunas dalībniekam justies piederīgam un uzklausītam.